Tuesday, April 28, 2009

شبابيك






لا احب التعليق على الاغاني
ولا احب ان اخوض في باطن الاغاني وافتكس قراءة جديدة للاغاني
ولكن لم استطع ان اكبح نفسي في قراءة جديدة لسماعي اغنية شبابيك محمد منير
الى كل محبوسة ورا الشبابيك وتحلم بفارس ضم الدنيا كلها في شبابيك عينيه






شبابيك


شبابيك الدنيا كلها شبابيك
والسهر والحكايا والحواديت كلها دايرة عليك
الكلام كان كان عليك واللي كان خايف عليك
انتهى من بين ايديك
دي عنيك شبابيك
الدنيا كلها شابيك





سرقت عمري من حزاني
سرقتوا لكن ماجاني
ولحد شاف فين مكاني ورا الشبابيك
دي عنيك شبابيك
الدنيا كلها شابيك





غيرت ياما كتير ياما كتير احوالي
وانا كنت عاشق
عاشق وكان يحلالي
احب بس يكون حلالي ورا الشبابيك

دي عنيك شبابيك
الدنيا كلها شابيك








انا بعت الدموع ..الدموع والعمر
طرحت جنايني في الربيع
في الربيع الصبر
وقلت انا عاشق
سقوني كتير المر ورا الشبابيك
دي عنيك شبابيك

الدنيا كلها شابيك

شبابيك الدنيا كلها شبابيك والسهر والحكايا والحواديت كلها دايرة عليك
الكلام كان كان عليك واللي كان خايف عليك انتهى من بين ايديك

0 Comments:

Post a Comment

<< Home