Tuesday, September 04, 2007

هناك وهناك2
فكرين لما كنت بتكلم عن هناك, دلوقت في هناك وهناك2 , بعمل فيه ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زي اللي كنت باعمله في هناك, والحقيقة ان دي حاجة
كويسة اني اشوف هناك2 بعد ماشوف هناك بفترة صغيرة, علشان افهم اكتر عن هناك, ودي حاجة كويسة اني اشوف هناك2 بعد هناك بفترة قصيرة علشان افهم اكتر عن هناك وهناك2 , يييه اتلخبط بين هناك وهناك2 , بصوا انا حاتختار اسماء مكانين او حاجتينن , طبعا مش حايكونوا امريكا والدانمرك علشان ماحدش ياخد باله انا فين, اصل الحكومة اليومين دول مفتحة عنيهاع الاخر مش ع المكشوف.
تفنكروا اسميهم ايه النار والجنة – المصنع والقرية ...انا عايز كلمتين ضد بعض او زي بعض او شبه بعض...ايوة ...انا مش مركز..........يمكن علشان لسه تالت يوم ...بس غلى العموم ثالث يوم في واشنطن اكيد....اوه نسيت سوري....ثالث يوم هناك ...اوه سوري كمان...طب تالت يوم في الحتة الاولى اكيد ماكنتش مبسو ط زي ثالت يوم هنا في الحتة التانية, تخيلوا ان الناس شبه الناس,والاشكال قريبة جدا من بعض,بس فيي الحتة التانية....سوقيه اوي كلمة الحتة دي.......طب انا حاقزكم حاجة ...تخيلوا قاعدين في مكان وكل الشبابيك بتبص علىالمشهدده ....تفتكروا نسمية ايه .....انا عموما مش هاسميه ....حاكم انا فقري وحنية لمصر اوي
اوي .............يجدعان انا كده طب اعمل ايه ...اروح اموت نفسي يعين طب حد يتبرع ويعالجني..............بس المكان حلو

3 Comments:

At 3:58 PM, Blogger Noha said...

أنا قلتلك حتحب أوروبا أكتر من أمريكا قوى.......كده إحنا زى بعض.....بجد أوربا مختلفة أوى. أنا مرحتش شمال أوروبا بس روحت وسط أوروبا وجنوبها وفى المرتين إتبسطت قوى. بتعمل إيه هناك بقى؟

 
At 12:29 PM, Blogger صانعة الحرية said...

السلام عليكم
ادعوكم للمشاركه فى حملة ممعا من اجل الحريه للمعتقلين
http://sona3al7iah.blogspot.com/2007/09/blog-post_08.html

 
At 4:59 AM, Blogger واحد من الناس said...

لما تسالي عليا تبقي تعرفي

 

Post a Comment

<< Home