Friday, February 16, 2007

انا رايح تركيا
اذ فجاءة حقق الله مرادي بزيارة تركيا
فجاة كده مش فاكر كنت فين ولا باعمل ايه ولا مع مين ولا ازاي؟
جالي تليفون من صديق عزيز عليا كاتب ومتخصص في مركز الاهرام للدراسات

يسالني عن رغبتي في حضور مؤتمر في تركيا ..........
طبعا انا قلت ياريت

المهم بعديها بيوم كنت باعمل انترفيو مع المسؤولة عن اللقاء المهم بعديها بتلات اسابيع كنت هناك
سيبوكوا من المشاكل اللي وجهتني في الفيزا وفي تصريح السفروفكل حاجة
بس فعلا انا حمدت رنا كتير لاني كنت باتمنى اني ازور تركيا ولما ارجع حابقى احكيلكوا واوريكوا الصور

لاني دلوقت مشغول في القراية عن تركيا واللي فيها..........

6 Comments:

At 5:14 PM, Blogger R.R said...

واحد من الناس
والله زمان ايه الغيبه
تركيا حته واحده
يا بختك
متدينا تليفون صحبك ده اللى جبللك السفريه
:)
انجوى يووور تايم

اللى اللقاء

 
At 2:06 PM, Blogger R.R said...

احم
برضو مقلتش مين صاحب الابيات الرائعه
انحناءة سنبله
:(

 
At 3:16 AM, Blogger واحد من الناس said...

احمد مطر
هوو اللي اللف القصيدة

 
At 10:52 PM, Blogger Ahmed said...

صديقي واحد من الناس
أتمنى لك التوفيق في حياتك
شرفني مرة أخرى في مدونتي
على فكرة
قمت بإضافة مدونتك لقائمة المدونات المفضلة لدي في مدونتي
أتمنى أن تفعل المثل
تحياتي

 
At 10:19 AM, Blogger جبهة التهييس الشعبية said...

الحرية للعريف الوطني محمد خلف

 
At 11:47 AM, Blogger جبهة التهييس الشعبية said...

انت لسة ما جتش من تركيا؟

 

Post a Comment

<< Home